Sunsello to firma zajmująca się outsourcingiem sprzedażowym. Innymi słowy pozyskujemy nowych klientów dla firm, z którymi współpracujemy. Stworzyliśmy tę usługę z dwóch powodów:
– zauważyliśmy dużą potrzebę na rynku – znamy wiele firm, które pomimo świetnego produktu lub usługi, nie potrafią pozyskiwać satysfakcjonującej liczby nowych klientów i wyskalować biznesu,
– lubimy sprzedaż i jesteśmy w tym dobrzy – nasi klienci są fachowcami w swojej branży, ale niezbyt dobrze czują się w sprzedaży (lub nie mają na nią czasu!)
Dlaczego warto z nami współpracować?
Mamy wspólny cel
Jeśli dzięki nami wyskalujesz swój biznes, my też na tym skorzystamy. Od Twojej opinii i referencji zależy nasz dalszy rozwój. Dlatego Twoje wyniki sprzedażowe są dla nas prawie tak samo ważne jak dla Ciebie.
Jesteśmy kompetentni
Jesteś ekspertem w swojej branży. My również. Wiemy jak sprzedawać więcej, w krótszym czasie i przy niższym koszcie. Współpracując z nami, nie tracisz czasu na rzeczach, na których się nie znasz i możesz zająć się prowadzeniem biznesu.
Dostosujemy się do Twoich możliwości finansowych
Wiemy, że nie każda firma może w tej chwili przeznaczyć duży budżet na konsultacje sprzedażowe czy marketingowe. Dlatego nasze usługi dostosujemy do Twoich potrzeb i możliwości, a pierwszy wstępny audyt przeprowadzimy za darmo.
Lubimy ludzi
A co za tym idzie – mamy dużo znajomości. Jeśli borykasz się z problemem, którego nie potrafisz sam rozwiązać, odezwij się do nas. Jeśli będziemy w stanie, pomożemy.
Jak działamy? Etapy współpracy
Audyt
Składa się z dwóch część – rozmowy oraz analizy działań w sieci.
Warsztaty
Wspólnie z Klientem opracowujemy grupy docelowe i wartości firmy.
Strategia
Na podstawie zebranych danych, przygotowujemy plan działań.
Wdrożenie
Przychodzimy do pozykania nowych klientów dla Twojej firmy.
Audyt sprzedażowy i marketingowy
Na czym polega i jak przebiega?
Audyt składa się z dwóch część – sprzedażowej i marketingowej:
Audyt sprzedażowy – na tę część umawiamy się w dogodnej dla nas i dla Ciebie formie i lokalizacji – u Ciebie w biurze lub w formie wideokonferencji. Podczas spotkania rozmawiamy przede wszystkim o Twojej firmie, celach biznesowych, sposobie pozyskania dotychczasowych klientów, działaniach marketingowych oraz problemach z jakimi obecnie się mierzysz. Takie spotkanie potrwa ok 90-120 minut.
Audyt marketingowy – zdalnie ocenimy Twoje obecne działania marketingowe: jakość i funkcjonalność strony internetowej, treści sprzedażowe czy profile w mediach społecznościowych. Przygotujemy też raport i wstępną propozycję działań. Ta część zajmie nam 2-3 dni robocze.
Gdy zapoznasz się z raportem, ocenisz czy widzisz wartość w tym co robimy i czy chcesz podjąć z nami współpracę.
Formularz kontaktowy
Mamy nadzieję, że na tym etapie wiesz już o nas wystarczająco dużo, by wiedzieć, że rzeczywiście możemy Ci pomóc. Wypełnij formularz kontaktowy – skontaktujemy się z Tobą w najbliższym możliwym terminie i umówimy termin audytu.
*Pola obowiązkowe
Ten mały krok może zapoczątkować piękną współpracę!